دانلود نرم افزار پیش بینی نرخ دلار

برنامه آندروید apk پیش بینی نرخ دلار در روزهای آینده با لینک دانلود

دانلود نرم افزار پیش بینی نرخ دلار

برنامه آندروید apk پیش بینی نرخ دلار در روزهای آینده با لینک دانلود

طرح اینترنت رایگان برای همه جهان


طرح اینترنت رایگان برای همه جهان

یک شرکت غیردولتی فعال در حوزه اینترنت و اطلاع رسانی در آمریکا از طرح اینترنت رایگان برای مناطق مختلف جهان خبر داد و زمان اجرای مرحله آزمایشی این طرح را اواسط سال ۲۰۱۵ عنوان کرد. به نقل از واحد مرکزی خبر، صندوق سرمایه گذاری توسعه رسانه، که مقر آن در نیویورک قرار دارد نام طرح خود را «اوترنت» عنوان کرده است.


به گزارش پایگاه خبری ایلاف، بر اساس اطلاعات به دست آمده از طرح اینترنت رایگان برای کره زمین، شبکه ای از ماهواره های کوچک در مناطق مختلف و در فاصله نزدیک به کره زمین مستقر خواهند شد. این ماهواره ها سیگنال های مختلف را از ایستگاههای مختلف زمینی دریافت و در مناطق مختلف جهان توزیع خواهند کرد.

هارلان ماندل مدیر اجرایی صندوق سرمایه گذاری توسعه رسانه درباره این طرح گفت:« این طرح به کاربران اجازه می دهد بدون نظارت شرکت و موسسه خاصی اطلاعاتشان را به دست آورند ضمن اینکه در این طرح از تمام اطلاعات خصوصی کاربران محافظت خواهد شد . با ارائه این طرح تمام نقاط کره زمین حتی دورافتاده ترین مکان های جغرافیایی هم می توانند از اینترنت استفاده کنند و سازمان ما علاقه مند است مجری این طرح باشد که در واقع انقلابی در عرصه رسانه است».

این طرح درمرحله اول فقط ارائه اطلاعات از ماهواره به کاربر را پشتیبانی خواهد کرد اما در مرحله دوم دوجانبه عمل خواهد کرد.

بر اساس اطلاعات این شرکت آمریکایی، در حال حاضر ۶۰ درصد جمعیت کره زمین به اینترنت دسترسی ندارند که در این زمینه دلایل مختلفی نقش دارد. گرانی اینترنت و محدودیت دولتها در استفاده از اینترنت از جمله این دلایل به شمار می آید.

نظرات 1 + ارسال نظر
حیدر پنج‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:13 ق.ظ

خوبه دیگه ، یعنی با خیال راحت جاسوسی و ... میکنند و کسی هم کاری بهشون نداره. چه برنامه هایی برای سلطه جهان که ندارند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد