دانلود نرم افزار پیش بینی نرخ دلار

برنامه آندروید apk پیش بینی نرخ دلار در روزهای آینده با لینک دانلود

دانلود نرم افزار پیش بینی نرخ دلار

برنامه آندروید apk پیش بینی نرخ دلار در روزهای آینده با لینک دانلود

قیمت اینترنت پرسرعت مخابرات

قیمت اینترنت پرسرعت که توسط شرکت ارتباطات زیرساخت در قالب STM1 به شرکت‌های مخابراتی استانی و شرکت‌های دارای مجوز PAP تحویل می‌شود، صرفا جهت استفاده برای ارائه خدمات ADSL به میزان 20 درصد کاهش می‌یابد. یعنی قیمت فروش اینترنت با ظرفیت یک STM1 که در حال حاضر 486 میلیون ریال است به 375 میلیون و 100 هزار ریال کاهش خواهد یافت.

به گزارش ایسنا، بر همین اساس تعرفه واگذاری اینترنت پرسرعت با استفاده از ADSL بر اساس پهنای باند و ضریب اشتراک حداکثر 10 به صورت پهنای باند 64 کیلو بیت بر ثانیه 59200 ریال، 128 کیلو بیت بر ثانیه 99400 ریال، 256 کیلو بیت بر ثانیه 125600 ریال، 512 کیلو بیت بر ثانیه 204800 ریال، 1024 کیلو بیت بر ثانیه 38320 ریال و 2048 کیلو بیت بر ثانیه 745600 ریال تصویب شده است.

محمد خجسته‌نیا - مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران- درباره شرایط و ضوابط تصویب شده برای اجرای نصب ADSL برای مشترکان گفت: هزینه مودم و راه‌اندازی آن به عهده مشترک خواهد بود، بابت راه‌اندازی سرویس نیز نباید هزینه‌ای از مشترکان دریافت شود.

به گفته او همچنین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات موظف هستند نسبت به نصب و راه‌اندازی تجهیزات در محل مشترک اقدام و پس از تحویل پهنای باند نسبت به تنظیم صورت جلسه اقدام کنند. علاوه بر این شرکت‌های ارائه دهنده خدمات موظف هستند نرم‌افزار لازم برای اندازه‌گیری لحظه‌ای پهنای باند را برروی پایانه کاربر نصب و راهنمایی لازم را انجام دهند.

وی اظهار کرد: کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات توصیه کرد که به‌منظور گسترش ارائه این خدمات در سطح کشور شرکت مخابرات ایران با مشارکت شرکت‌های PAP رعایت منافع طرفین خدمات مذکور را ارائه کند و درصورت عدم مشارکت، شرکت‌های PAP می‌توانند سرویس مربوط را حداکثر تا سقف 20 درصد بالاتر از این تعرفه‌های مصوب ارائه کنند. همچنین شرکت‌های ندا باید کلیه قراردادهای خود را حداکثر ظرف مدت یک ماه از تاریخ مصوبه براساس تعرفه‌های مصوب فوق اصلاح کنند.

او یادآور شد: صاحبان مشاغل خاص چون اعضای هیات علمی،‌ دانشجویان کارشناسی ارشد به بالا،‌ خبرنگاران و دیگر فعالان که نیازمند تحقیق هستند می توانند از پهنای باندی بیش از 128 که به کاربران خانگی داده می شود استفاده کنند.

وی با بیان این‌که در حال حاضر به دلیل حجم کم امکانات خریداری شده، ‌محدودیت ارائه سرویس داریم، اما طبق برنامه 600 هزار پورت که از سوی شرکت مخابرات استان تهران ارائه خواهد شد، نیمه اول سال آینده و شاید تا تابستان راه‌اندازی و در اختیار کاربران قرار داده می‌شود.

خجسته‌نیا با بیان این‌که ارائه سرویس در مناطقی که برروی فیبر نوری نیست و برروی شبکه مسی قرار دارد، در اولویت است، درباره زمان تحویل ADSL به متقاضیان مناطق مختلف تهران اظهار کرد: بعد از ثبت‌نام به طور معمول بین 24 تا حداکثر 48 ساعت، ADSL درخواستی وصل خواهد شد.

وی تصریح کرد: تا پایان هفته‌ آینده 60 هزار پورت در تمام مناطق شهر تهران برای واگذاری به درخواست کنندگان آماده است، در شرایطی که محدودیت ارائه سرویس ADSL در ابتدای کار از سوی شرکت مخابرات استان تهران وجود دارد اما مطمئنیم با وجود شرکت‌های PAP و نیز ارائه اینترنت پرسرعت بی‌سیم می‌توان به خواست‌های متقاضیان پاسخ داد.

همچنین روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد کلیه مشتریان درصورت داشتن هرگونه شکایت در خصوص تعرفه‌های خارج از چارچوب مصوب و یا عدم رعایت کیفیت خدمات مراتب را به این سازمان و مناطق هفت گانه گزارش کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد