دانلود نرم افزار پیش بینی نرخ دلار

برنامه آندروید apk پیش بینی نرخ دلار در روزهای آینده با لینک دانلود

دانلود نرم افزار پیش بینی نرخ دلار

برنامه آندروید apk پیش بینی نرخ دلار در روزهای آینده با لینک دانلود

اینترنت هوشمند بندرعباس

امور مشترکین مرکز بندرعباس

نام شرکت : داده های دنیای دور

آدرس وب سایت :

 

 آدرس مرکز : 

 

 مسئول مرکز : آقای مجید روزرخ

 قائم مقام مرکز : آقای شهرام دهقانی

                                                  Username : 123

                                                  Password : 123    

خطوط اتصال : 9713050 - 9713030 - 9713040 - 9713010 - 9713011

 

تلفن های مرکز : 07613340813 - 07613340554 - 07613341030

 ساعت کار مرکز : صبح : 8 الی 12:30           بعدازظهر : 4:30 الی 8:30

نظرات 7 + ارسال نظر
mehdy_diddy چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:31 ب.ظ http://www.ontike.com

سلام دوست عزیز من واقعآ وب خوب و عالی ای داری من یهت تبریک میگم . و هم چنین خسته نباشید چون معلومه که واقعآ زحمت کشیدی .
منم مثل شما مشغول به کار کردن روی یک وب هستم . البته نه به خوبی شما . و میخواستم بگم خوبه که همدیگه رو کمک کنیم برای بهتر شدن . همون طور که خود شما بهتر میدانید تبادل لینک باعث می شه که افراد بیشتری به وب ها دسترسی داشته باشند میدونم که سرت رو درد آوردم .
اما دوست عزیز اگه تمایل به تبادل لینک با من داشتی من خیلی خوشحال میشم وباعث افتخار من میشه .شما من رو با اسم " بزرگترین مرجع دانلود با لینک مستقیم " لینک کنید ودر قسمت نظرات وب من اعلام نمایید تا من هم شما رو لینک کنم . با تشکر به امید هم کاری بیشتر با شما دوست عزیز .

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:25 ب.ظ http://www.ontike.com

هردو وب شما لینک شد

علیرضا یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:59 ب.ظ http://nixonnixon.blogfa.com

این اینترنت هوشمند ۱۲۳ که واسه بندره .. خیلی دیر به دیر میاد قبضش .. اگه هر ماه یا هر ۲۰ روز میومد خوب بود .. اما سه ماه یه بار میاد و مثلا ۳۰ تومن هزینه ش شده و منم گیج و ویج !!!!

مجید چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:34 ب.ظ http://www.inbandar.com

آقا علی من از شما تشکر می کنم
اینترنت هوشمند

یدونه یکشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:34 ب.ظ

مگه پول اینترنت هوشمند نباید بیاد رو قبض این که یه شرکت دیگه قبض بفرسته درسته

آزاد شنبه 11 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:07 ب.ظ

در مورد اعلام نرخ جدید به مشترکین نداشتن اسم سایت روی قبض بالا بردن نرخ بدون اطلاع مشترکین در سایت مورد نظر باید برای گرفتن استفاده آنلاین موجودی استفاده شده در خدمت مشترکین باشد وهمچنین تشویق مشترک و دادن امتیاز برای مشترک ساعت مجانی گذاشتن برای مشترکین در وقت مناسب و بیشتر کردن زمان ان و
باید در خدمت مشترکین باشیم نه بر تلافی کردن ان

با تشکراز زحمان شما

غلم یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:32 ق.ظ

آقای مجید اینترنت شما متری چند تومانه ؟
اصلا همش روی هم چنده ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد